Mijn pakket is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
Als jouw pakket beschadigd wordt aangeboden door de chauffeur van DHL, raden wij aan om het volgende te doen:
- Als het pakket zodanig beschadigd is dat je het vermoeden hebt dat er iets mis is gegaan, kun je het pakket ook weigeren aan de deur.
- Je kunt de inhoud van het pakket bekijken samen met de chauffeur. Als alle bestelde artikelen nog in het pakket zitten, kun je het pakket aannemen. Laat een aantekening van beschadiging maken door de chauffeur zodat de beschadiging wel geregistreerd staat mocht er toch iets niet goed zijn.
- Heb je het pakket al aangenomen? Controleer dan direct of alle bestelde artikelen aanwezig zijn. Is dit niet het geval? Maak een foto van de verpakking en neem direct contact met ons op via klantenservice@humpy.nl.
- Bewaar de verpakking te allen tijde, in ieder geval tot er een eventuele oplossing is gekomen of het onderzoek bij DHL is afgerond.